loading...
حجاب
بانوی ایرانی بازدید : 39 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (2)

اتوبوس به سالن کنسرت تبدیل شده بود

یکی از خانم هابا اندامی نسبتا پر پشت سر راننده نشسته بود . در این تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدحالت

و راننده همتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيددر این حالت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو بقیه

کاری به کار آنها نداریم هر چند که ان ها هم وجهه ی بانوی ایرانی را زیر سوال می برند

نکته قابل توجه من و شاید تمام کسانی مانند من که ان صحنه را دیدند این بود:

مسئول اتوبوس خانمی با آرایش متعارفی بودند

که از قضا چادری روی سرشان بود که به یک نفر احتیاج داشت تا آن را برایشان جمع کنند

و همین ایشان در راه برگشت سایرین را ترغیب میکردن تا همراه خانومهایی که بالا برایتان گفتم بشوند

ایشان میگفتند:" دست نزنید دفعه بعد نمیاریمتون"

به گروهی هم میگفتند:" سوت نکشید کل بکشید"

جالب اینجاست که میگفتند:" من سه ساله دارم این کارو میکنم"

در مملکت اسلامی ما

چرا کسی نیست که جلوی اینگونه انسان ها بایستد

یک گروه بی حجاب هستند که دیگران را ترغیب به انجام کاری نمیکنند

یا حتی خیلی از انسان ها را از بی حجابی منع می کنند اما به هر دلیلی خودشون حجاب ندارند

این دسته از انسان ها صد برابر بهتر هستند از کسانی که حجاب دارنداما با پوشش حجاب...

میگویند این دسته از  انسان ها به صورت خانم فاطمه زهرا (ص)سیلی میزنند

تصمیم با خودت خواهرم


برچسب ها خاطره , خاطرات حجاب ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سکوت در تاریخ 1392/05/09 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

وای وای وای بر من
کاش دستمان بشکند و سیلی زن بانو نباشیم

این نظر توسط سارا جوون در تاریخ 1392/05/07 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا اصلا هم این طور نیست به شما ربطی نداره که چی چیکار میکنه و چی میپوشه و چ جوری ارایش میکنه
من ک میدونم نظر مخالف رو منتشر نمیکنید
اگه واقعا میخوای نشون بددی با این لحن صحبت هات انتقاد پذیری پس ثابتش کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,389